Kurs Kelnerski

Weź udział w bezpłatnych szkoleniach i kursach zawodowych oraz 3-miesięcznych stażach finansowanych ze środków Unii Europejskiej w projekcie „Młodzi aktywni na rynku pracy". Podnieś swoje umiejętności i kwalifikacje zawodowe! Izba Gospodarcza "Śląsk" zaprasza do udziału w kursie kelnerskim. Więcej informacji w dalszej części ogłoszenia. 

Izba Gospodarcza "Śląsk" oferuje bardzo atrakcyjne stypendia! Wysokość stypendium stażowego to 1680 zł na rękę miesięcznie, wysokość stypendium szkoleniowego 6,59 zł na rękę za godzinę kursu.

SKRÓCONY PROGRAM SZKOLENIA:
1. Organizacja pracy na stanowisku kelner
- kultura osobista i etyka zawodowa kelner
2. Czynności przygotowujące salą konsumencką
- bielizna stołowa w zakładach gastronomicznych
- zastawa stołowa
- zastawa stołowa szklana i porcelanowa
3. Organizacja i technika obsługi konsumenta
- standardowe powitania gościa
- karta menu
- techniki serwowania i podawania potraw i napojów
4. Organizacja i zasady pracy w ROOM-SERVICE
5. Ogólna charakterystyka przyjęć bankietowych i okolicznościowych
6. Systemy rozliczeń kelnerskich
Każdy punkt zajęć zawiera zadania praktyczne i ćwiczenia.

Zapraszamy osoby pozostające bez zatrudnienia w wieku 15-30 lat z terenu 43 gmin w woj. opolskim (ponad 60% woj. opolskiego).
POMOŻEMY ZNALEŹĆ PRACĘ PO STAŻACH!

Uczestnikom projektu zapewniamy również fachowe DORADZTWO ZAWODOWE I PSYCHOLOGICZNE.

Warunki udziału w projekcie:
Uczestnikiem projektu może zostać osoba bez zatrudnienia w wieku 15-30 lat z terenu 43 gmin woj. opolskiego (ponad 60% terenu Opolszczyzny) – pełna lista gmin objętych projektem dostępna jest na stronie www.igsilesia.pl w dziale PO KL.
Ilość miejsc ograniczona!!!

Szczegółowe informacje:
Izba Gospodarcza „Śląsk”
ul. Ozimska 184, Opole
tel./fax: 77 453 84 84
e-mail: pokl1@igsilesia.pl
www.igsilesia.pl

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

DOCkelner.doc (1,15MB)

Opublikował(a): Katarzyna Gołębiowska-Jarek
Data publikacji: 26-06-2015 11:31
Przewiń do góry